sobota, 5 grudnia 2015

Przyjaźń na całe życie i dużo dłużej


Witajcie. Dzisiejszy post będzie o prawdziwej przyjaźni.
Wiadomo, że właśnie w przyjaciołach (jak i w rodzinie) mamy prawdziwe wsparcie.
 Zaczyna się to całkiem zwyczajnie, a może wręcz niezwykle ?
Bo przecież dwie osoby, które wcale się nie znają (każda znajomość zaczyna się od nieznajomości), poznają się nie mając pojęcia ,iż któregoś pięknego dnia zostaną przyjaciółmi , tworząc między sobą silną więź i nie umiejąc żyć bez swojego towarzystwa.
  Chyba każdy chociaż raz marzył o wyśnionej przyjaciółce niczym z filmu o dwóch papużkach nierozłączkach. Jednak nie zawsze tak to wygląda. Ważne jest aby zaakceptować to, że nasz przyjaciel też ma swoje życie" i dać mu swobodę .
  Pamiętajmy, że nie od razu trafimy na tego "prawdziwego" przyjaciela".
Sama przeżyłam taką sytuację.
Najpierw wielka przyjaźń itp itd.
Potem obietnice wiecznej przyjaźni , a skończyło się na niecałym roku "znajomości".
Wina leżała chyba po obu stronach - ona co miesiąc pytała kolejną osobę o "przyjaźń", a ja z kolei byłam zazdrosna gdy w momencie gdy proponowałam spotkanie okazywało się, iż grafik ma pełny do końca tygodnia a mnie w nim nie ma. Lub gdy na facebooku dodawała zdjęcia z opisami typu najlepszy przyjaciel  i byłam jedną z 120 oznaczonych osób.
Najbardziej zabolał mnie moment gdy spytała osobę, która sprawiła mi bardzo dużą przykrość (z czego zresztą żaliłam się jej z płaczem kilka dni wcześniej) o to czy chciałaby zostać jej przyjaciółką. Chciałam z nią o tym porozmawiać ale niestety się nie udało a ona odrzuciła mnie "aby nie wchodzić w konflikt z NOWĄ towarzyszką życia".
   Pomimo ,że z perspektywy czasu widzę jak bardzo dziecinne to było ,nikomu z was nie polecam takiego przeżycia gdyż z początku boli bardziej niż rozstanie. Jednak z czasem dzięki moim prawdziwym przyjaciołom poradziłam sobie z tym, za co jestem im bardzo wdzięczna .
Mam nadzieję ,że każdy z was ma chociaż jedną osobę, z którą może pogadać o wszystkim, miewać wspólne chwile szaleństwa i przedewszystkim podzielać emocje.
Jeśli nie to życzę wam tego z całego serca kochane paszczurki !!


2 komentarze:

  1. Ja ostatnio myślałam że poznałam przyjaciółkę na całe życie i wyszło że się myliłam, "przyjaciół poznaje się w biedzie" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego czasem warto znaleźć się w trudnej sytuacji aby móc przekonać się kto wyciągni do nas rękę i będzie przy nas mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń