czwartek, 3 grudnia 2015

10 faktów o mnie

Tak więc tak jak ostatnio obiecałam kilku osobom , które napisały na moją skrzynkę pocztową , dodam kilka... (naście,dzieści , dziesiąt) , no tak serio to 10 faktów o sobie ...


1.nazywam się Eden Dejena,
2.ulubione zwierzęta to pies i jednorożec
3. Trenuję gimnastykę artystyczną  ,lekkąatletykę i jazdę konną,
4.uwielbiam muzykę -nie tylko jej słucham  ale także tworzę ,
5.moją ulubioną potrawą jest risotto
6.jestem strasznym dzieciuchem ,
7.śpiewam większość piosenek podczas  oglądania filmów animowanych z młodszą  siostrą ,
8.uwielbiam modę i w przyszłości  chciałabym być projektantką a także
 aktorką
9.od dłuższego czasu uczę się japońskiego  ponieważ zamierzam zamieszkać w Japonii  , najlepiej w Tokio,
10.moją ulubioną bajką jest Kraina Lodu  przy której zawsze śpiewam "..mam tę  mooooc !",  a filmem Harry Potter,










1 komentarz: