piątek, 4 grudnia 2015

Mikołajki

Już 6 grudnia ( niedziela)  odbędą się Mikołajki - uwielbiane zarówno przez dzieci jak i dorosłych święto, które obdarowuje nas prezentami .
  No właśnie ..prezenty. Co kupić?Co dać? Często znalezienie pomysłu na podarunek bywa wycieńczające .
  Chociaż powiem Wam, że zawsze może być trudniej. Na przykład u mnie w szkole jak co roku organizowane są klasowe mikołajki. Wychowawca mojej klasy, który odpowiada za organizację postanowił, iż w tym roku aby uniknąć zamieniania się losami (dla niewprowadzonych w szkolne mikołajki - mieliśmy losować osoby z klasy a dla wylosowanej kupić prezent) , co prawdopodobnie miałoby miejsce , zdecydował ,że w tym roku nie będziemy znali PŁCI  wylosowanej osoby .
Mamy  przynieść na poniedziałek prezent "neutralny", który później wraz z innymi otrzyma numerek a następnie będziemy sobie "losować" te prezenty.
   Właściwie mogłoby to wyjść całkiem śmiesznie jednak , w tym wypadku zostaje tak na prawdę jedynie kupienie słodyczy lub innych rzeczy dla "obu płci" jak np. przybory szkolne, dobrze -  nie znając  imienia jeszcze da się kupić prezent (istnieje jednak ryzyko , iż nie trafimy w czyjś gust) , ale znajomość płci jednak by się przydała aby móc chociażby kupić coś co można dać dziewczynie czy chłopakowi.
Mimo to nie jestem szczególnie niezadowolona, co prawda będzie to twardy orzech do zgryzienia ale dam radę!!
  Pamiętajcie , że w Mikołajkach liczy się zabawa i pomysł a prezent nie musi kosztować tyle co sztabka złota aby móc cieszyć


Na zdjęciu drobiazg , który kupiłam dla mojej siostry, urocza  jest ta ptaszyna 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz